justin-bieber

Alla inlägg under december 2010

Av JBL1 - 30 december 2010 16:17

Delar Selena Gomez & Justin Bieber hotellrum?

12:04 den 30 december 2010

Delar Selena Gomez & Justin Bieber hotellrum?










Ooh la la! Det verkar som om tonårsstjärnorna Selena Gomez och Justin Bieber gör mycket mer tillsammans än att bara ta oskyldiga promenader i parken! Enligt insiders på ett lyxhotell i Miami, så bodde de nyligen på hotellet tillsammans, och en natt så råkade de till och med låsa ut sig av misstag efter att de beställt roomservice! När personalen kom upp med maten så väntade de ute i hallen tillsammans utanför Justins rum. Aw, vad gulligt! Källan avslöjade även att Justin checkade in sig själv under namnet "Chandler Bing" vilket om ni är fans av Vänner, säkert vet var karaktären som Matthew Perry spelade i TV-serien. Vi har sagt det förut och vi säger det igen - det är definitivt något på gång mellan de här två.
Heejdoå/JBL1
 

Av JBL1 - 30 december 2010 16:00

här kommer lite ny info;)

 

Vi väntar och väntar på att Justin Bieber ska ta sig till skandinavien och förgylla våra  konsertarenor, men tills dess får vi nöja oss med Justin på bioduken!  På kärlekens egen dag, den 14 februari, är det världspremiär för filmen  om Justins liv, "Never say never" där du kan gotta dig i 3D-klipp från Justins konsert och dessutom spana in hjärtekrossaren bakom scenen. Och i väntan på denna så måste du naturligtvis införskaffa det nyss släppta albumet "My world acoustic"

 

Heejdoå/JBL1

Av JBL1 - 20 december 2010 15:48

Heejheej!

Här kommer att snabbt inlägg.

Fångade på bar gärning: Justin Bieber & Selena Gomez dejtar!

14:19 den 20 december 2010

Hon gillar honom! Sött!

Avslöjade! De är just nu på en scenturné runtom hela USA tillsammans och alla vet väl att Justin Bieber tidigare sagt att Selena Gomez är en av hans kändisförälskelser! Selena hävdar att hon och Justin är "vänner", men dessa bilder tyder på annat!

Justin och Selena sågs ute i Miami igår och det är så uppenbart att de var på en dejt! Kolla bara in det blygsöta kroppsspråket mellan dem. Även om Selena är två år äldre än Justin, så ser hon fortfarande väldigt tagen ut av honom. Det är hur sött som helst!
Heejdoå/JBL1
Av JBL1 - 19 december 2010 13:55

HEJ

TYCKER NI ATT VI SKA HA DEN HÄR BILDEN SOM HEADER??? SVARA MED EN FRÅGA ELLER KOMMENTAR.HÄR KOMMER BILDEN I ALLA FALL:

  

 

DEN ÄR FINNARE NÄR MAN INTE LÄGGER I DEN SOM MINIGATYR

MEN VI SKULLE VILJA HA FLERA HEADERS FÖR DET FINNS SÅ MÅNGA NYA.

HÄR KOMMER DET TVÅ BILDER:

   DISKUTERAR  DOM JUSTIN BIEBER SNYGGA BILDER?

VAD TROR NI?

   ATT LÄRA SIG OM JUSTIN FRÅN BÖRJAN(I SKOLAN)VERKAR VARA VIKTIKT PÅ DEN HÄR SKOLAN ELLER SÅ SÄGER HAN NÅT ANNAT.

VAD TROR NI HAN SÄGER?

DET VARA ALLT.NEJ DET KOMMER TRE  KLIPP OCKSÅ

 

JAG GILLAR BARA NÄR JUSTIN SJUNGER


DEN HÄR HAR DOM FLESTA KÄNDISAR SJUNGIT.PÅ SITT SÄTT ALLTSÅ.


DET HÄR KLIPPET VAR NÅTT NYTT FÖR MIG MEN DEN VAR BARA


HEEEEEJ DOÅ


Av JBL1 - 19 december 2010 13:25

Gud va pinsamt hon tog bort min hand! va tänkter ja med!
Vi köpte varsin popcorn och en stor cola. Bio ljuset släcktes och man såg bara London svagt.
Gud va vacker hon e... Måste kyssa henne. Jag lutade mig närmare och till slut var jag bara några centimeter
från att kyssa henne. Hon ställde sig snabbt upp och sa.
- Justin ja måst gå tack för allt. Sa hon och sprang ut från salongen.
Jag satt tyst kvar och messade min chaför att han skulle komma. Hoppas inte pressen får reda på det här.
Jag gick ut från salongen och det börjad regna.
- Pefekt! Sa jag tyst för mig själv och började gå mot bilen. Plötsligt ser ja ett starkt ljus framför ögonen
som en blixt jag kollade upp. Där stog hur många papparatzzis som helst och ja var själv.  Jag blev inträng
kunde inte komma ut, Jag försökte putta bak dom men dom flyttade sig inte.

allt det här kommer från en blogg som vi har klistrat hit så tacka www.onetime.webblogg.se den bloggen ska ni tacka inte den här för det här inlägget.(dom andra kommer inte från www.onetime.webblogg.se )det var allt men det kommer mer sen senare

heej doå

HEJ

Av JBL1 - 18 december 2010 18:33

HEJ

JAG HAR PRECIS GJORT NÅGRA BILDER SOM JAG VILL VISA

   JAG TROR JUSTIN BIEBER ÖNSKAR GOD JUL VAD TROR DU?

 

GILLAR ALLA LÄNDER JUSTIN BIEBER? VAD TROR NI?

   JUSTIN BIEBER ÄR VISST KÄND BLAND KÄNDISAR?VAD TROR NI?

   JUSTIN BIEBER PÅ SEDLAR.VEM SKULLE VILJA HA DOM RÄCK UP HANDEN.

JA, DET VAR DOM BILDERNA MEN BARA SÅ NI VET SÅ HAR JAG GJORT DOM SÅ FINNS T.EX INTE PÅ SEDLAR OM NI VILL SVARA PÅ FRÅGORNA SÅ SVARA MED EN FRÅGA ELLER EN KOMMENTAR

HEEJ DOÅ / JBL1

Av JBL1 - 18 december 2010 12:48

 

HEJ

DET SÄGS ATT HAN HAR EN FLICKVÄN SOM HETER JASMINE VILLEGAS MEN VI ÄR INTE SÄKRA ÄN. MEN HAN KANSKE HAR BLIVIT IHOP MED SIN HUND(OM DET ENS ÄR HANS.

DET VARA ALLT FÖR DEN HÄR GÅNGEN.

HEEJ DOÅ / JBL1 

Av JBL1 - 17 december 2010 14:35

HEJ VI SKA BARA KOLLA OM NI GILLAR DOM HÄR BILDERNA SVARA MED EN FRÅGA ELLER KOMMENTAR                                                     






HEEJ DOÅÅ

Presentation


Jag (Vilma) Äger denna blogg. Jag skriver dagligen vad som händer i Justins liv och jag lägger ut mycket bilder, klipp och text. Så nu är det bara att hoppas att DU följer min Justin Drew Bieber blogg!

Fråga mig

119 besvarade frågor

Kontakta mig!

Hej!

Om du har t.ex. mer privata frågor eller annat du undrar efter så kan du kontakta mig via min mail. Maila mig till justin-bieber00@live.se 

Justins twitter:

Justin Bieber

Klicka HÄR om du vill komma till Justin Biebers twitter!

Someday!

     

         

Justin Bieber har släppt ut en perfym vid namn "Someday". Den finns tyvärr inte i svenska butiker än men om vi håller tummarna så kanske vi får in den. Someday kommer även att vara Boddy lotion och Hair mist.

 

Someday går redan att köpa på olika hemsidor. T.ex. www.Ebay.com

Sant eller falskt!

Hej!

Jag har ingen kontakt med Justin eller hans familj, så de jag skriver kommer från fanset och andra JB fansiter så allt jag får där ifrån kanske inte är sant så då är det som om jag skriver falskt på bloggen, men jag hoppas att allt jag skriver är sant och det frår jag att det är!

Jag skriver ju inläggen till er inte för att jag ska ha någonting att göra under dagarna så jag hoppas att ni gillar min blogg och om ni inte gör det så skriv inga dumma eller onödiga kommentarer eller frågor så är ni snälla!!

Omröstning

Om du lyssnar på musik. Brukar du bara lysna på Justin Bieber?
 Jaa! Såklart
 Ja
 oftast
 Ja men jag brukar lyssna på andra också!
 Nej värkligen inte
 Nej
 Jag lyssnar aldrig på musik så jag vet inte

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

justin bieber

justin bieber

Snabb fakta

Namn: Justin Drew Bieber
Född: 1 mars 1994 i Stratford, Ontario, Kanada
Religion: Kristen
Instrument: Gitarr, trummor, trumpet och piano
CD-skivor: My World och My World 2.0

Justin Bieber föddes den 1 mars 1994 i Kanada. Han upptäcktes av Scooter Braun på YouTube, där han hade lagt ut videor på sig själv sjungandes. Snart fick han träffa Usher, ett skivkontrakt med Island Records och Braun som manager.

 

Bieber har trots sin låga ålder släppt några väldigt framgångsrika skivor, arbetat tillsammans med några av de största namnen inom den nutida musikindustrin, t ex Usher, Sean Kingston, Ludacris och Jaden Smith (Will Smiths son). Och detta under en kort tid! De sociala medierna som YouTube, Twitter och Facebook har varit, och är verktyg för Justin att nå ut till sina lojala fans.

75 Justin Bieber fakta!

1. Justin är vänsterhänt.
2. Hans första tweet 11/05/2009 lydde: ”Check out my single One Time on my Myspace and spread the word for me”.
3.Han började dejta när han var 13 år.
4. På YouTube heter han KidRauhl.
5. Blå är hans favoritfärg, men han gillar att klä sig i lila.
6. Smallville är hans favoritprogram.
7. Hans livvakt Kenny Hamilton väcker honom genom att sjunga ”Get on up”.
8. Han fick sin första kyss vid 13 års ålder.
9. När han blir stor vill han ha minst två barn.
10. Han kan moonwalka.
11. Han har uppträtt för presiden Barack Obama.
12. På morgonen lägger han ner ungefär 5 minuter för att fixa håret.
13. Justins favoritartister är Usher, Michael Jackson, Boyz II Men och Stevie Wonder.
14. Justin går inte i skolan längre utan får hemundervisning. Läraren reser med honom.
15. Han är klaustrofobisk och rädd för hissar.
16. Han har en Range Rover.
17. Choklad är inte hans favoritgodis, men Twix är okej.
18. Han tycker att Paris är världens mest romantiska stad.
19. Han tycker det är konstigt när fans gråter, de borde vara glada istället.
20. Han har haft en gästroll i CSI.
21. En idol är hockeylegenden Wayne Gretzky.
22. Hans favoritsiffra är 6.
23. Han älskar skor/sneakers från Supra.
24. Justin har fått mardrömmar av Scooby-Doo.
25. Han kan lösa Rubiks kub under en minut.
26. Hans mamma heter Pattie Mallette och skilde sig från Justins pappa när Justin var liten.
27. Den första singeln var ”One Time”.
28. Favoritdrycken är apelsinjuice.
29. Han började spela trummor vid 2 års ålder.
30. JB kan räkna till 10 på tyska.
31. Han sover ca 6 timmar per natt.
32. Han pratar franska.
33. En gång bröt han sin fot på scenen.
34. Hans GPA är 4.0 (medelbetyg).
35. Hans kändiskärlek är Beyonce.
36. Hans föräldrar skilde sig när han var 11 månader.
37. När ”One less lonely girl” spelades in kissade en av valparna på honom.
38. För att surfa använder han Google Chrome.
39. Det finns 18 andra Justin Biebers i USA.
40. Han har en tatuering.
41. När han föddes vägde han nästan 3 500 gram.
42. Han har en iPhone.
43. Han har en iPad.
44. I ”One less lonely girl” bär han en dogtag som han fick av ett fan. Den tillhörde en soldat som avled.
45. Han tycker Uggs är fula.
46. Justin är rädd för spindlar.
47. Favoritmaträtten är spaghetti och köttbullar.
48. En chickflick som han gillar är The Notebook.
49. Drömyrket är arkitekt.
50. Snabbmatsfavoriten är Subway.
51. Han använder en Macbook Pro.
52. Favorithögtiden är jul.
53. The Biebs kan jonglera.
54. Han har ovanan att svära.
55. Till frukost älskar han ägg och pannkakor.
56. Han bästa kompisar är Ryan Butler och Chaz Somers.
57. Åker gärna skateboard.
58. Han har en hund som heter Sam.
59. En gång frågade han Rihanna om hon ville gå ut med honom, men hon tackade nej.
60. Hans favoritslangord är ”shawty”.
61.Han har en mycket nära relation till sin mamma.
62. Den första sången han lärde sig var ”Row row row your boat”.
63. Han är en vecka för tidigt född.
64. Justin och hans team- och familjemedlemmar brukar ha spelkvällar på turnébussen.
65. 2007 var han med i en talangjakt i sin hemstad Stratford och han kom på andra plats.
66. Hans tidigare frisyr kallas ”the swoop”, ”the fringe”, ”the shag” eller ”the Bieber”.
67. Justin rakar sig.
68. Utesluter inte att dejta ett fan.
69. Hans mamma reser alltid med honom.
70. Han blev fotograferad när han gav fingret åt paparazzifotografer.
71. Favoritämnet är engelska.
72. Han har gjort en fransk version av ”One less lonely girl”.
73. Tycker inte om färgen gul.
74. Han tycker om att borsta tänderna i duschen.
75. JB vill gifta sig på alla hjärtans dag.

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards