justin-bieber

Alla inlägg under mars 2011

Av JBL1 - 27 mars 2011 10:35

Pattie Mallette pojkvän = Justin Biebers framtida styvfar?
Lördag 26 mars 2011 kl 06:35
Ser ut som Justin Biebers mamma, Pattie Mallette har hittat kärleken?
Kolla vad hon tweeted om den här lycklig kille!


"Njuter av att visa med @ joseph_edward_ och vänner .. Ingen av dem har twitter! med tiden! "


"Jag älskar dig också. RT @ joseph_edward_: Jag älskar dig ".


"Jag håller han stilig! RT & följ honom om u tror @ joseph_edward_ är söt! Haha! Spränga hans Twitter lol "


OBS: De bilder & tweets är från förra året. En källa berättar att Pattie och Joseph är dating.


    
Vad tycker du om Pattie Mallette gå ut med Joseph Edward?


Läs mer: Justin Bieber fansite / / Senaste nytt, sånger, musik videos, bilder, biljetter och mer under 2011 http://www.justinbieberzone.com/ # ixzz1HmpahPIj



Justin Bieber - Den nya kungen av pop?

02:35 den 26 mars 2011

Justin Bieber - Den nya kungen av pop?

Han gör till och med Michaels danssteg.







 


Rockar!

Rockar!





 
Ända sedan Michael Jackson gick bort har det funnits en ledig plats för en ny stjärna att fylla hans plats som popkung. Även om någon kommer att kunna ersätta hans plats så tror vi att det i alla fall är någon som tävlar om att få ta över titeln "kungen av pop"! Justin Bieber får hela scenen att glöda när han uppträder! Spana bara in de här bilerna på honom från igårkväll! Coolt.
 
Heejdoå/JBL1
Av JBL1 - 23 mars 2011 21:34

Premiär för Justin Biebers Never Say Never i Sverige!

Premiär för Justin Biebers Never Say Never i Sverige!

Paow och Hugo
Bloggmaffian Amir, Jackie Ferm och Rosanna

Bloggmaffian Amir, Jackie Ferm och Rosanna


Anna Book med familj

Anna Book med familj
Jane Timglas från mamma pojkar.

Jane Timglas från mamma pojkar.
Josefin Crafoord.

Josefin Crafoord.
Söta Annie till höger.

Söta Annie till höger.
Vår egen snygga Daniel Paris och Nemo Hedén

Vår egen snygga Daniel Paris och Nemo Hedén
Lazee!

Lazee!

 
Igår hölls den exklusiva förhandsvisningen av Justin Biebers storfilm "Never say never". Många bloggare var på plats och vi var givetvis där för att se om filmen verkligen var så bra som det har sagts!

Kvällen började med ett uppträdande i sann Justin Bieber-anda på scen. Det lottades ut T-shirts som det ryktats att Justin själv burit och några vann även hans storsäljande skivor. Och ja, filmen var verkligen bra! Alla ni Bieber-fans måste se den, och även ni som inte tycker att han är så intressant kommer att tycka att han är det efter denna rörande film! I och med 3D-effekten trodde vi nästan att vi var på Justins konsert då och då! Det är en intressant historia som visar hur det var fansen som upptäckte Justin, innan skivbolaget gjorde det! Hur han nådde ut med You-tube, och ja tjejer, det bjuds på en hel del söta baby-Bieber bilder i filmen! Filmen har även gästspel av andra stjärnor som Miley Cyrus, Usher och charmiga Jaden Smith. Missa inte den officiella premiären den 23 mars!

 

Vinn Bieber 3D-glasögon, biobiljetter och goodiebag!

20:02 den 23 mars 2011
Vinn Bieber 3D-glasögon, biobiljetter och goodiebag!

En goodiebag med allt från smink till skönhetsprodukter!

En goodiebag med allt från smink till skönhetsprodukter!

 
Dessa glasögon kan du vinna, de finns bara i högst begränsad upplaga i Sverige.

Dessa glasögon kan du vinna, de finns bara i högst begränsad upplaga i Sverige.
Denna T-shirt plus två biobiljetter ingår också i vinsten!

Denna T-shirt plus två biobiljetter ingår också i vinsten!

 
I Sverige finns endast ett fåtal av de eftertraktade lila 3D glasögonen, SF har blivit nerringda och Justin Biebers fans har desperat försökt få tag på de glasögon som blivit influgna från USA inför den exklusiva förhandsviningen! Vi har lagt vantarna på ett par glasögon i orginal och lottar nu ut ett par av dessa samt två biobiljetter till Never Say Never, en T-shirt och en välfylld goodiebad till en lycklig vinnare!

Allt du behöver göra är att svara på de här tre frågorna i kommentarsfältet:

1. Vilker år är Bieber född?
2. Vilken ung kändiskille är det som sjunger tillsammans med Justin i låten Never say never?
3. Vad heter Justin i mellannamn?

Glöm inte att skicka med din mailadress. Vi drar en vinnare den 30 mars. Lycka till!/ http://www.posh24.se/justin_bieber/vinn_bieber_3dglasogon_biobiljetter_och_goodiebag#comments
Klicka på länken och du kanske vinner snygga priser. 
 

Av JBL1 - 18 mars 2011 18:01

På onsdag har Justin Bieber Never say never premiär så jag ska se den då(har redan biljetter)

tjaa doå/emmagfd

Av JBL1 - 17 mars 2011 19:55

Heej,heej

Jag har inget att skriva om så jag vill visa några bilder på honom som jag inte har visat förrut;)

                    


Inte så många bilder;)

 

Heejdoå/JBL1

Av JBL1 - 17 mars 2011 16:29

Nu kan du röra vid Justin Bieber när

du vill!

11:05 den 16 mars 2011
Nu kan du röra vid Justin Bieber när du vill!

Fans kramar om Justin!




Twins!

Twins!





Fixa till håret lite..

Fixa till håret lite..





Madame Tussauds vaxversion av Justin Bieber visades upp igår i både New York och London och de är helt fantastiska! Du kan knappt se skillnad på den riktiga Justin och vaxversionen! Justin var i London för presentationen och poserade för några söta foton och behandlade sin vaxversion som sin egen tvilling! So tjejer, nu kan ni gå och krama justin när helst ni själva vill, i stort sett!
Heejdoå/JBL1

Av JBL1 - 12 mars 2011 16:30

Willow Smiths fans är helt galna!

22:14 den 10 mars 2011

Willows fans! Välkommen till rampljuset Willow!

Willow Smith närmar sig statusen A-list kändis för varje dag som går! Hon är mitt i en turné med tonårsstjärnan Justin Bieber och som om det inte var nog har hennes fans nu börjat förfölja henne på hotellet där hon bor. Tidigare i veckan hade hon på ännu en lyckad konsert i Dublin på Irland och direkt när hon kom tillbaka till hotellet väntade massor av fans på henne! Hon var verkligen glad över det hela och hängde ut genom fönstret för att tacka dem!

Förresten, kolla in det här klippet på Justin och Willow som uppträder med hennes singel "Whip my hair" tillsammans
Heejdoå/JBL1

Av JBL1 - 12 mars 2011 16:17

Heej,heej

Jag har egnat min morgon att översätta overboard låten med Justin på google. Vill visa min text. Det kommer att bli lite konstigt men försök att förstå texten;)



det känns som vi har varit ute till havs fram och tillbaka er hur det verkar och när jag vill prata du säger till mig att om dess kött att vara kommer jag beso galen är denna sak vi kallar kärlek den kärleken som vi fick att vi bara inte kan ge upp jag är att nå ut till du berätta för mig här ute i vattnet och jag är overbord och jag behöver din kärlek dra upp mig kan jag inte simma på egen hand sitt till mycket Känns som jag är drunkning utan din kärlek kasta dig ut till mig mitt liv livräddare sparare oh livräddare mitt liv sparare livräddare oh livräddare Oh wow aldrig förstå dig när du säger ville att jag skulle träffa dig på halva vägen felk som jag gjorde min del får föra dina kommande upp kort roliga saker förändras orsaka nu ser jag tokig i denna sak vi kallar kärlek och nu när vi fick det vi kan bara inte ge upp im ut till ya fick mig här ute i vattnet och jag är överbord och jag behöver din kärlek dra upp mig kan jag inte simma på egen hand sitt för mycket känns som im drowing utan din kärlek kasta dig ut för att mitt liv sparare dess tänkt att vara en del att ge och ta jag vet din enda tar inte ges och mer så vad ska jag göra? att jag fortfarande älskar dig du är den enda som kan rädda mig jag är överbord och jag behöver din kärlek dra upp mig jag kan inte simma på egen hand sitt för mycket känns jag drunknar utan din kärlek kasta dig ut till mig mitt liv sparare livräddare sin galet, galet galet livräddare yeah!!!
 
Slut. Jag vet att det blev lite konstikt med det var google som översatte. Inte mitt fel;)
Ska boet nu men bloggar kanske sen:)
Heejdoå/JBL1
Av JBL1 - 8 mars 2011 16:40

Tjaa

Om ni undrar när Justin Bieber filmen har premiär så kommer jag att säga det nu

23 Mars om ni vill veta mer gå då till www.sf.se ås akn du läsa mer och boka biljeter (som vi redan har gjort).

Jaja det var väll det.

 

Tjaa doå


Presentation


Jag (Vilma) Äger denna blogg. Jag skriver dagligen vad som händer i Justins liv och jag lägger ut mycket bilder, klipp och text. Så nu är det bara att hoppas att DU följer min Justin Drew Bieber blogg!

Fråga mig

119 besvarade frågor

Kontakta mig!

Hej!

Om du har t.ex. mer privata frågor eller annat du undrar efter så kan du kontakta mig via min mail. Maila mig till justin-bieber00@live.se 

Justins twitter:

Justin Bieber

Klicka HÄR om du vill komma till Justin Biebers twitter!

Someday!

     

         

Justin Bieber har släppt ut en perfym vid namn "Someday". Den finns tyvärr inte i svenska butiker än men om vi håller tummarna så kanske vi får in den. Someday kommer även att vara Boddy lotion och Hair mist.

 

Someday går redan att köpa på olika hemsidor. T.ex. www.Ebay.com

Sant eller falskt!

Hej!

Jag har ingen kontakt med Justin eller hans familj, så de jag skriver kommer från fanset och andra JB fansiter så allt jag får där ifrån kanske inte är sant så då är det som om jag skriver falskt på bloggen, men jag hoppas att allt jag skriver är sant och det frår jag att det är!

Jag skriver ju inläggen till er inte för att jag ska ha någonting att göra under dagarna så jag hoppas att ni gillar min blogg och om ni inte gör det så skriv inga dumma eller onödiga kommentarer eller frågor så är ni snälla!!

Omröstning

Om du lyssnar på musik. Brukar du bara lysna på Justin Bieber?
 Jaa! Såklart
 Ja
 oftast
 Ja men jag brukar lyssna på andra också!
 Nej värkligen inte
 Nej
 Jag lyssnar aldrig på musik så jag vet inte

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

justin bieber

justin bieber

Snabb fakta

Namn: Justin Drew Bieber
Född: 1 mars 1994 i Stratford, Ontario, Kanada
Religion: Kristen
Instrument: Gitarr, trummor, trumpet och piano
CD-skivor: My World och My World 2.0

Justin Bieber föddes den 1 mars 1994 i Kanada. Han upptäcktes av Scooter Braun på YouTube, där han hade lagt ut videor på sig själv sjungandes. Snart fick han träffa Usher, ett skivkontrakt med Island Records och Braun som manager.

 

Bieber har trots sin låga ålder släppt några väldigt framgångsrika skivor, arbetat tillsammans med några av de största namnen inom den nutida musikindustrin, t ex Usher, Sean Kingston, Ludacris och Jaden Smith (Will Smiths son). Och detta under en kort tid! De sociala medierna som YouTube, Twitter och Facebook har varit, och är verktyg för Justin att nå ut till sina lojala fans.

75 Justin Bieber fakta!

1. Justin är vänsterhänt.
2. Hans första tweet 11/05/2009 lydde: ”Check out my single One Time on my Myspace and spread the word for me”.
3.Han började dejta när han var 13 år.
4. På YouTube heter han KidRauhl.
5. Blå är hans favoritfärg, men han gillar att klä sig i lila.
6. Smallville är hans favoritprogram.
7. Hans livvakt Kenny Hamilton väcker honom genom att sjunga ”Get on up”.
8. Han fick sin första kyss vid 13 års ålder.
9. När han blir stor vill han ha minst två barn.
10. Han kan moonwalka.
11. Han har uppträtt för presiden Barack Obama.
12. På morgonen lägger han ner ungefär 5 minuter för att fixa håret.
13. Justins favoritartister är Usher, Michael Jackson, Boyz II Men och Stevie Wonder.
14. Justin går inte i skolan längre utan får hemundervisning. Läraren reser med honom.
15. Han är klaustrofobisk och rädd för hissar.
16. Han har en Range Rover.
17. Choklad är inte hans favoritgodis, men Twix är okej.
18. Han tycker att Paris är världens mest romantiska stad.
19. Han tycker det är konstigt när fans gråter, de borde vara glada istället.
20. Han har haft en gästroll i CSI.
21. En idol är hockeylegenden Wayne Gretzky.
22. Hans favoritsiffra är 6.
23. Han älskar skor/sneakers från Supra.
24. Justin har fått mardrömmar av Scooby-Doo.
25. Han kan lösa Rubiks kub under en minut.
26. Hans mamma heter Pattie Mallette och skilde sig från Justins pappa när Justin var liten.
27. Den första singeln var ”One Time”.
28. Favoritdrycken är apelsinjuice.
29. Han började spela trummor vid 2 års ålder.
30. JB kan räkna till 10 på tyska.
31. Han sover ca 6 timmar per natt.
32. Han pratar franska.
33. En gång bröt han sin fot på scenen.
34. Hans GPA är 4.0 (medelbetyg).
35. Hans kändiskärlek är Beyonce.
36. Hans föräldrar skilde sig när han var 11 månader.
37. När ”One less lonely girl” spelades in kissade en av valparna på honom.
38. För att surfa använder han Google Chrome.
39. Det finns 18 andra Justin Biebers i USA.
40. Han har en tatuering.
41. När han föddes vägde han nästan 3 500 gram.
42. Han har en iPhone.
43. Han har en iPad.
44. I ”One less lonely girl” bär han en dogtag som han fick av ett fan. Den tillhörde en soldat som avled.
45. Han tycker Uggs är fula.
46. Justin är rädd för spindlar.
47. Favoritmaträtten är spaghetti och köttbullar.
48. En chickflick som han gillar är The Notebook.
49. Drömyrket är arkitekt.
50. Snabbmatsfavoriten är Subway.
51. Han använder en Macbook Pro.
52. Favorithögtiden är jul.
53. The Biebs kan jonglera.
54. Han har ovanan att svära.
55. Till frukost älskar han ägg och pannkakor.
56. Han bästa kompisar är Ryan Butler och Chaz Somers.
57. Åker gärna skateboard.
58. Han har en hund som heter Sam.
59. En gång frågade han Rihanna om hon ville gå ut med honom, men hon tackade nej.
60. Hans favoritslangord är ”shawty”.
61.Han har en mycket nära relation till sin mamma.
62. Den första sången han lärde sig var ”Row row row your boat”.
63. Han är en vecka för tidigt född.
64. Justin och hans team- och familjemedlemmar brukar ha spelkvällar på turnébussen.
65. 2007 var han med i en talangjakt i sin hemstad Stratford och han kom på andra plats.
66. Hans tidigare frisyr kallas ”the swoop”, ”the fringe”, ”the shag” eller ”the Bieber”.
67. Justin rakar sig.
68. Utesluter inte att dejta ett fan.
69. Hans mamma reser alltid med honom.
70. Han blev fotograferad när han gav fingret åt paparazzifotografer.
71. Favoritämnet är engelska.
72. Han har gjort en fransk version av ”One less lonely girl”.
73. Tycker inte om färgen gul.
74. Han tycker om att borsta tänderna i duschen.
75. JB vill gifta sig på alla hjärtans dag.

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards